مزایای به کار گیری ایده های مد روز برای طراحی داخلی کافه‌ها:

دسته بندی :طراحی و دکوراسیون داخلی 19 تیر 1400 547

این روزها تعداد زیادی از صاحبان کافه‌ها را می بینیم که در مقایسه با فضای داخلی “کافی‌شاپ‌های قدیمی” ، به دنبال طراحی داخلی منحصر به فرد و مبتنی بر موضوع هستند. میدانید چرا؟ به این دلیل که این ایده‌ها می توانند برای تجارت شما بسیار مفید باشند. برخی از این مزایا عبارتند از:

به شما کمک می کند تا تصویر برند کافه‌ی خود را یکپارچه بسازید – وقتی تصمیم می گیرید طراحی داخلی‌ای را برای کافه‌اتان به کار بگیرید که ایده های آن مطابق با تصویری از برند تجاری شما است که می خواهید در مقابل مشتریان ایجاد کنید ، نیمی از راه را رفته‌ابد. به عنوان مثال ، تصور کنید که گیاه‌خواران جامعه‌ی هدف شما هستند و متمایلند که زندگی سالم‌تری را در پیش بگیرند.

بنابراین ، برای چنین کافی‌شاپی از میزان زیادی رنگ سبز در داخل و خارج کافه استفاده کنید. از مواد اولیه سازگار با محیط زیست در هر کجا که می توانید خصوصا برای مبلمان استفاده کنید ، به دنبال طراحی های ساده و ارگانیک باشید که توسط صنعتگران با استعداد محلی ساخته شده اند. این ایده به مشتریانتان این پیام را می‌رساند که برند شما در جهت سازگاری با محیط زیست است و شما برای تغذیه سالم اهمیت ویژه‌ای قایلید. که البته برای جامعه وگان و گیاهخواران بسیار جذاب است

ایجاد حس کنجکاوی این روزها تنها دلیل مردم برای سر زدن به کافه و رستوران‌ها این نیست که نمی‌خواهند آشپزی کنند یا به غذای رستورانی علاقه دارند. حقیقت این است که آنها دیگر فقط با دریافت “غذای عالی” راضی نیستند ، آنچه که آنها واقعاً به دنبال آن هستند “تجربه جالب یا ماجراجویانه” است. آنها یک پکیج کامل می خواهند – به دنبال فضایی هستند که که بتوانند از وعده های غذایی مورد علاقه خود لذت ببرند و همزمان حواس خود را با یک محیط بسیار منحصر به فرد درگیر کنند. به خصوص ، وقتی نوبت به کافی شاپ ها می رسد ، مشتری ها توقع یک فضای عالی را دارند ، جایی که قبلاً آن را ندیده و در موردش نشنیده اند!

اگر این امکان وجود ندارد حداقل یک تجربه جالب را برای آن‌ها ایجاد کنید که  به لحاظ بصری خشنودشان سازد. این به شما کمک می کند تا مشتریان خود را حفظ کرده و مشتری های جدید را به طور مداوم جذب کنید. در حالی که داشتن ایده برای تم کافه می تواند به کسب و کار شما کمک کند وظیفه شما این است که تعادل ظریفی میان “عجیب” و “منحصر به فرد” بودن ایجاد کنید.

به عنوان مثال – ایده‌ی طراحی کافه بر اساس سریال تلویزیونی FRIENDS مشتریان زیادی را به خود جلب می کند چرا که این برنامه تلویزیونی بسیار محبوب و دوست داشتنی است ، اما در عین حال چیزی نیست که همه با آن ارتباط برقرار کنند. بنابراین ، این ایده هنوز کاملاً جدید و منحصر به فرد است.

معرفی تغییرات جدید آسان می شود – وقتی شما برای فضای داخلی خود موضوعی را در نظر گرفته باشید، ایجاد تغییرات جدید یا بازسازی قسمت خاصی از کافه نسبتاً آسان می شود. لازم نیست به همه گزینه های موجود در بازار فکر کنید که ایده ها و مفاهیم مختلف طراحی کافه را در بر بگیرد.

کافی است که شما فقط روی همان موضوع متمرکز باشید و در همان مسیر حرکت کنید. این باعث می شود که شما زحمات زیادی را صرف تحقیق و مطالعه در رابطه با موضوع تم کافه‌اتان کنید و بفهمید که چگونه می توانید آن را جذاب‌تر و فریبنده‌تر جلوه دهید. با تمرکز روی موضوع می‌توانید تصمیم بگیرید که از چه مبلمانی استفاده کنید و به انتخاب رنگ و طرح کاغذدیواری‌تان نیز پی می‌برید.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: